Rabu, 12 Ogos 2009

LEPAS SATU, SATU JADI...

assalamualaikum....

korang nak tahu x apa jadi kat aku sepanjang sebulan setengah ni, sejak naik sem baru....huhuhu..
mula-mula yang berlaku, laptop aku wat hal..... dah lama pakai sekali 2 buat hal lak.. biasanya dia ok j.. lpas 2.. tiba2 j dia xnk hidup... huhuhu sedih ar jugk... sbb ni lah kekasih hati aku.. tmpat aku menulis segala masalah and kekusutan aku.,..... tapi nasib baik r fail aku boleh backup... klu hilang ducument2 aku.. perit ar jugak.... tp ada r jgak benda2 yang telah berubah... tp what ever pon aku cukup bersyukur kerana ia telah sembuh dari penyakitnya... xsenang dduk jgak aku dibuatnya...

lepas 2.. baru2 ni... hanfon Nokia aku plak buat hal.. padahal x sampai 2 tahun pon aku gne...huhuhuh..... pening jugak aku dibuatnya.... fon Motorola aku pulak xnk sim cad UOX aku.... cerewet tol... so nk xnk terpaksa pasrah j lah...

time2 tgah bnyak kerja lah ni benda2 ni wat hal..... huhuhu.. penyelia aku bg msj pon ssh gler nk baca.... nk reply lagi r seksa.... huhuhuuhuhuh....

dugaan..... dalam kehidupanku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan