Selasa, 3 November 2009

nak demam

huhuhuhu
ari ni buat tahun 2009 aku rasa badan aku macam nak demam lah.... huhuhuh.. aku ni klu demam mmg setahun sekali j.. huhuhuhu.... ni mesti sebab baca pasal Asia Barat yang susah ni... huhuhuhu ni boleh dikatakan sebagai killer subjek oooo....
sbb p killer sbjek??? tegok r sapa penandanya.. hihihihi...... mcm ni lah persaan ble amik paper Prof.... time nak bentang esei pon mcm ni lah rasanya.. pening kepala..... huhuhu...
abg aku ajak balik kg pun aku tolak.. huhuhu.. paper ni pye pasal.. hohoho.... badan dah mula sakit2.... mata dah mula pedih. asik baca note kat lptop j.. huhuhu.. klu xdapat jawap gan baik xtau lah.. hohoho.... mkn pun macam xsempat2.. bahaya tol paper ni... hohohoho... komitment 100%.... hohohoho.... hanya tuhan j yang tahu... hohohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan