Ahad, 1 November 2009

kenangan silam....

masa mula2 masuk universiti, aku dapat masuk UPM... tp home sick pye pasal abg aku tukarkan ar aku kat ukm... dekat ckit gan abg aku..... masuk2 ukm aku amik kusrus Ekonomi... klu nk tahu ni r couse yang paling aku xsuka.... hahahhah... tp sbb nk mudah tukat Universiti.. terpaksa r masuk couse ni... hohohoho.. masa tahun 1 macam2 jadi... gan ptptn kne tahan.... tapi nasib baik ada PAMA hahhahah.....

bila dah masuk ukm ni.. tiap2 minggu aku balik kg.. ulang kaji xbuat.... kelas pon kadang-kadang xpergi.. hihihihi/..... last2 dapat result abis gempak.. padan muka aku... mak aku apa lagi membebel r.. hahahah.. tp aku tahu mmg salah aku pon... so nak xnak aku amik keputusan tukar j fakulti... so sampailah sekarang aku kat FSSK..... amik couse sejarah......

Ingatkan senang tp susah nk tol hohoho. tp what ever pon sem lepas r yang paling aku bengang... nak tahu knp.... aku buat esei berdua.... pas 2 kita orang antar kat box sorang ltrer ni... agaknya dia ni jenis yang xbukak box dia kot... geram!!!!!! nk tahu.. kita orang dapat markah teruk gler.... orang lain mrkah teruk kat satu lagi kursus.. tp aku gan member esei aku ni markah ok pulak.. kira bagus lah markah kitaorang... tp yang exam yang kita orang mmg kompem dapat jawap gan baik.... tp markah teruk gler babun.. GERAM!!!!!!!....

bukan nak cakaplah kan.. tapi setiap pensyarah kena r prihatin ckit... xkan r budak berani xantar esei...!!!... patutnya dia tanya r... macam yang pensyarah lain buat.. masa 2 xtahu no fon dia.. so nk maklumkan dah antar kat box pon xboleh.. dia lak asik sibuk j.... kalau soalan exam aku jawap xbaik.. kalau kuar result teruk.. aku xkisah r.. dah mmg salah sendiri.. tp 2 r yang kita yakin klu dapat teruk mmg rasa geram!!!....

tapi 2 lah kenangan silam.... what ever pon ia dah berlalu... so sekarang kita pikir benda yang positif j.... kalau banyak cas positif dalam badan kita nanti orang akan terarah mendekati kita.. dan senang berkawan gan kita... perlu diingat kalau kita baik atau rapat gan seseorang jangan mengharapkan apa-apa faedah daripadanya.. berkawanlah kerana Allah....

hiduplah dalam keceriaan dan kebahagiaan.....

salam bahagia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan