Selasa, 20 Oktober 2009

kuliah SKSE 3183

Aku dengan Prof Mdya Dr. Kamaruzaman bin Yusuf..........

Ni sebenarnya dah terkantoi.. amik gambar Prof candit kat kelas, Prof perasan so.. apa lagi dah alang-alang ajak terus Prof bergambar.....
aku mmg mengkagumi ltrer aku yang sorang ni... walaupun amat menakutkan bila ada pembentangan dengan dia.... huhuhuhu.....

seram ooo... kalau buat assgment Prof..... huhuhuhuhuhu...... bukan apa, takut Prof soal xleh nak jawap..... huhuhuhu......

What ever pun mmg seronok belajar gan Prof, tapi kalau exam... **** hohohohoho.....(apa eik??? aku xtulis pun korang tahu, perasaan bila exam paper prof)kihkihkih
*gurau j......

2 ulasan:

  1. hihihihi sapa yang comel??? aku k Prof???? mstilah aku kan... hahhahahah.. saje j nak perasan.... hihihihihihi

    BalasPadam