Ahad, 13 September 2009

emmmm.......

sekarang ni hati dah terigat nak raya j... ingat nk kemas uma yang sememangnya akan memenatkan.. tetapi 2 lah seronok.....:)

ramai kawan2ku yang asik berbicara pasal jodoh, kawin dan seumpamanya... tp xtau knp aku seolah-olah bosan dan tidak mahu berbicara pasal jodoh. klu ada jodoh adalah..... sekarang ni mmg banyak perkara yang nk dipikirkan... buat masa ini aku hanya anggap orang yang hampir dengan ku sebagai kawan sahaja... kalau dia setia menanti dan ada jodoh.. jadilah.. klu x.. xdelah.. buat masa sekrang xboleh nk konpemkan sesuatu 2 betol2... sbb jodoh terletak ditangan Tuhan....

semalam kuar gan laily dan ju... g masjid india.. tp xboleh nk jln2.. terlalu ramai orang.. last2 aku sorang j yang beli barang.. aku beli tudung gan kerongsang... ju jln2 kat sogo nk cari beg.. tp mahal sangat semuanya.. huhuhuh. so xd rezekilah.. laily pulak nak beli kasut.. tp 2 lah xbeli gak.. semalam gak dapat tambah kawan sorang lagi... dapat berkenalan dengan kawan laily, dr kg... hohohoho...... bukan main lagi diorg 2.. hihihihihi.....

balik dah petang.. sampai kat kmuter UKM kul 6.55. bus dah xd.. so kne tgu lama... samapai kul 8.. so buka puasa kat bus stop j lah... dok berbual gan korang mmg best... hahaaa.. xboleh tercerita aku.. balik bilik j dah penat.. smpat gak tgok jejak rasul 1 episod.... pas 2 trus tertido.. k.shiba datang pulang buku pon xperasan. hhahaa... kul 12, bgun j trus mkn roti.....

pas 2 sambung tgok jejak rasul, tp tenet lambat sgt.. last2 aku tdo j.. dalam kul 2....
td lak g nilai.. cari baju.. abgku belanja.. best gak.. hihihi. tp 2 lah mana2 pon ramai org.. huhuhuhu... dapat r baju baru.. hihihihi.. pas 2 balik uma dia.. aku tdo.. pas 2 bagun trus g warta, cari tudung untuk mak aku.. pas 2 abg aku beli KFC untuk buka puasa.. tp aku balik kolej sbb aku jemur baju, xangkat.. so balik kolej j lah.. ingat nak buka gan diorg.. huhuhuhu...

sok malam lak nk g metro nk beli kasut raya untuk mak lak.. hohohhoh.. mmg xbuat krjalah aku ni.. asik shoping untuk raya j .. hohohohoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan